Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:

a) Płatności elektroniczne  oraz Karty płatnicze: 
* Visa 
* Visa Electron 
* Mastercard 
MasterCard Electronic 
* Maestro” 

b) gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.

c) za pobraniem, tj. kartą lub gotówką w momencie dostarczenia towaru do Kupującego;

  1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  2. Bramka płatnicza Blue Media obsługuje wszystkie najpopularniejsze formy płatności online, w tym: płatności automatyczne Pay by link (takie jak mTransfer, Przelewy24 Banku BZWBK, iPKO), płatności kartą, płatności cykliczne, 1-Click (VISA, VISA Electron, MasterCard i Maestro), BLIK, płatności szybkim przelewem oraz raty online i płatności odroczone. Łącznie jest to ponad 400 form płatności. 

 

  1. Każde połączenie ze stroną płatności jest szyfrowane i zabezpieczone przez certyfikat SSL, chroniący dane użytkownika i dane transakcyjne. Dajemy gwarancję bezpieczeństwa i stabilności w zakresie obsługi płatności na każdym etapie realizacji transakcji. 

 

  1. Oferujemy płatności online za pośrednictwem e-portfeli dostarczanych przez trzech największych wydawców: Apple Pay, Google Pay i Kliknij i zapłać z Visa. Każde z rozwiązań bazuje na sprawdzonych i bezpiecznych technologiach. 

 

  1. Bramka płatnicza Blue Media umożliwia przyjmowanie wpłat z następujących banków: 

  • Alior Bank 

  • Bank Millennium 

  • Bank Pocztowy 

  • BOŚ Bank 

  • BNP Paribas (dawny BGŻ BNP Paribas S.A.) 

  • City Handlowy 

  • Credit Agricole 

  • Envelo Bank 

  • GetIn Bank 

  • ING Bank Śląski 

  • mBank 

  • Nest Bank 

  • Noble Bank 

  • PayWay Toyota Bank 

  • PBS Bank 

  • Pekao SA 

  • PKO BP (iPKO) 

  • Plus Bank 

  • PBS Bank 

  • Inteligo 

  • Santander Bank Polska S.A. 

  • SGB Bank S.A. 

  • Spółdzielcza Grupa Bankowa 

  • T-Mobile Usługi Bankowe 

  • Volkswagen Bank